Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer in het winkelgedeelte van de winkel het product en de hoeveelheid en klik op “In winkelmand”. Zodra je klaar bent met het selecteren van de producten die je wilt kopen, selecteer je de winkelmand in de rechterbovenhoek en volg je het eenvoudige afreken- en betaalproces om de verkoop definitief te maken.

Ontvang ik precies hetzelfde product als op de foto?

Onze producten zijn gemaakt van natuurlijke materialen. Daarom kunnen ze afwijken qua vorm en kleur.

Kan ik de producten ergens bekijken?

Je kunt de producten bekijken op ons adres: Gronausestraat 207 in Enschede. Bel of app ons vooraf zodat we rekening kunnen houden met je bezoek.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?

Je kunt je bestelling ook ophalen op ons adres: Gronausestraat 207 in Enschede. Bel of app ons vooraf zodat we rekening kunnen houden met je bezoek.

Hoe gaat de levering van grote meubels?

Voor de levering van grote stukken nemen wij contact met je op om de levering te bespreken.

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland en België. Zendingen worden verzonden via My Parcel; het verzendtarief is € 5,80 bij bestellingen onder € 75 en € 3,80 bij bestellingen per brievenbuspakket,- Bezorging bij een bestelling van meer dan € 75,- is gratis.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Je kunt betalen via: iDeal, Mastercard, Visa, en PayPal.

Wat zijn de levertijden?

Je bestelling wordt uiterlijk 1 werkdag na ontvangst van je betaling verzonden. Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code, hiermee kun je je bestelling volgen. Heb je een vraag over je bestelling, neem dan contact op via contact@touchofbali.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling terugzenden?

Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je binnen 14 dagen de bestelling terugzenden. Stuur dan een bericht naar contact@touchofbali.nl. Laat ons weten of je een vervanging of een terugbetaling wilt. Het artikel moet in de originele verpakking en onbeschadigd terugkomen. Het terugzenden is voor jouw rekening.

Wat doe ik als ik een beschadigd artikel ontvang?

Als de verpakking zichtbare schade heeft, adviseren wij je het pakket te weigeren en contact met ons op te nemen via contact@touchofbali.nl

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk via contact@touchofbali.nl contact met ons op. Als het product nog niet is verwerkt, kunnen wij de bestelling annuleren en je geld terugstorten. Als de bestelling al is verzonden, storten we je geld terug. Helaas moet je dan wel de logistieke- en retourkosten betalen.

Wat is het nummer van de bankrekening van touch of Bali?

Het nummer is: NL95 INGB 0008 5062 77